Office 365 til uddannelse

Velegnet til uddannelsesinstitutioner der vil udnytte fordelene ved skyen samtidig med adgangen til stærke produktionsværktøjer i en kollaborativ sammenhæng.

I Office 365 får du e-mail, kalender, videokanal, websteder, det fede præsentationsprogram Sway, overblikket med Delve samt onlinevisning og -redigering af office-dokumenter, hvor det er værd at nævne det ubetinget bedste notes-program på markedet – OneNote. Filer oprettes direkte i browseren med Powerpoint, Excel, Word og OneNote, eller i programmerne installeret på din macBook, PC eller tablet.

Alle elever og ansatte kan downloade en komplet office-pakke til MacBook eller PC på op til 5 enheder. Programmerne findes også til telefoner og iPads og Android-tablets.

Alle filer findes på det personlige OneDrive, så man altid kan finde sine filer online på hvilken som helst computer eller enhed med internet. OneDrive er krumtappen i meget af arbejdet, og det er altid nemt at få adgang til de ting, man har arbejdet med for nyligt. Der kan lagres 2 TB og med udsigt til grænseløst.

Det er nemt at se de studerendes arbejde og kommentere på selvsamme. Der kan oprettes samarbejdsfora for studiegrupper eller for ansatte på skolen og på tværs af skoler i grupper.

Login med Unilogin.

Sammenlignet med Google for education er det en langt stærkere produktionspakke. Videokanalen skal udvikles, og det skal smidigheden omkring fil-flytninger også, men derudover er det en virkelig stærk pakke.

Skriv en kommentar